עסקים כיום הינם מבוססי מחשב, בכל תחום עיסוק: ממכירת מזון, ביגוד והנעלה ועד שירותים וייעוצים שונים.
ההתנהלות העסקית היומיומית, מחייבת את בעל העסק לדעת לתפעל את התוכנות השונות, לפחות ברמת התפעול הבסיסי. כמעט בכל עסק כיום ניתן למצוא את תוכנות האופיס השונות. הנפוצות בהן הן: מעבד התמלילים "וורד " תוכנת החישוב והדוחות "אקסל", התוכנה הגרפית ליצירת מצגות ובורשורים "פאוור פוינט" ולבסוף תוכנת הדואר והיומן "אאוטלוק".

לצערי אני נתקלת ביותר ויותר בעלי עסקים שלא לגמרי מבינים כיצד לתפעל את התוכנות לטובת העסק ולטובתם, גם השיווק של מירב העסקים עבר לשדה הרשתות החברתיות השונות, ולעתים מרתיע עקב כך בעלי עסקים רבים מלבצע אותו.
התוצאה היא כי בעלי העסקים מבזבזים כסף וזמן רב על עיצב ורכישת: ניירות מכתבים ממותגים, מעטפות, יצירת דוחות ומצגות פשוטות, ושכירת אנשים שיעלו להם באופן קבוע תכנים לדפים העסקיים (או במקרה הכי גרוע לא מטפחים את הדפים העסקיים שלעיתים השקיעו הון בהקמתם).
לכן כחלק מהשירותים שאני מציעה לבעלי עסקים, תוכלו למצוא גם הדרכות גם על תוכנות האופיס השונות וגם על רשת הפייסבוק (בעיקר).
המפגשים הם רק בשיטת "אחד על אחד" אינני דוגלת בסדנאות רבות משתתפים, כי הניסיון מלמד שהפערים בידע ובניסיון יוצרים רק תסכול לכל הצדדים ותחושת כישלון חזקה לאלה שיודעים פחות. במפגשים האישיים, אני רואה מה האדם יודע יותר ומה פחות, איפה צריך לחזק אותו ואיפה כמה הסברים קלים והוא "על הסוס".
כלומר בפחות מפגשים מגיעים לתוצאות מעולות! במיוחד נכון הדבר לאנשים, שכל נושא המחשבים לא נולד להם בקצה האצבעות, ומרגישים תסכול רב ותחושה שהושארו מאחור. אנשים אלה מקבלים זריקת מרץ ועידוד כאשר לאחר מפגש אחד הם מתחילים לעשות דברים שנראו להם בלתי אפשריים יום קודם!
מזמינה אתכם להכנס לחוות הדעת (קישור) לקרוא מעט על החוויות של לקוחות שונים שנעזרו בי, ולגלות מה הם חושבים על התהליך.