ליצירת שם טוב וחזק לחברה
לחברה ישנם מספר נכסים אנושיים חשובים מעבר לעובדים, והם הלקוחות, הקולגות והספקים, כל אחד מאלה הינו סוכן מכירות בזעיר אמפין של החברה, כלומר האם שם החברה יהיה טוב וחזק או שיצאו שמועות שיהרסו לאט לאט את היסודות שעליהם החברה עומדת.
החברה חייבת להראות שהיא אינה נחה על השמרים אלא משתנה ומתחדשת ובודקת את הדופק המקצועי המקומי והעולמי, כלומר שהיא עומדת בחזית התחום שלה ותמשיך לעמוד בחזית התחום. ולכן מומלץ לערוך כנס במקרים של:
שינוי מיתוג (החלפת לוגו וכו') – כנס ללקוחות, ולספקים שידעו כי חל שינוי והחברה מתחדשת וכן הזדמנות לחידוש ויצירת קשרים עסקיים.
הכנסת מוצרים חדשים / חדשניים – כנס ללקוחות ולספקים המיועד לשמר את החברה בחזית המקצועית
עדכונים וחידושים בתחום המקצועי – כנס לקולגות שנועד להראות את עצמתה של החברה
בקאורית נשמח לסייע לכם מרגע הרעיון ועד וכולל הביצוע
אז צלצלו עכשיו 050-7527758 ונתאם פגישה!