"יחסי ציבור" הם בדיוק מה שהם נשמעים: היחסים של האדם/ העסק / הגוף עם הציבור. רוב האנשים שומעים על יחסי ציבור בהתייחסות לעולם התקשורת: עיתונות, טלויזיה ורדיו וכו'. אבל זהו פן אחד בלבד מתוך מה שיועץ יחסי ציבור עושה, בשיעור הראשון של בקורס יחסי ציבור לומדים שיש 3 דברים שהם נקיים מיחסי ציבור בעיתון: התאריך, מזג האויר והדיווחים של הבורסה… כל השאר הם תולדה של יחסי ציבור וקידום אינטרסים של פוליטיקאי, איש דת, גופים בעלי אג'נדה ועסקים.
אבל החלק של התקשורת ואיפה ומתי לפרסם – הוא החלק האחרון בעבודתו של יועץ יחסי הציבור והוא גם זה שמצד אחד כל בעלי העסקים רוצים אותו אבל גם חוששים ממנו.
אני שומעת פעמים רבות בעלי עסקים קטנים ובינוניים אומרים את המשפט "יחסי ציבור זה רק לעסקים גדולים עם תקציב, לי אין תקציב גדול אז אני לא צריך יחסי ציבור…" לצערי זו מחשבה שגויה מהיסוד -כל עסק צריך יחסי ציבור!
לא תשמעו בעל עסק אומר " אני עסק קטן אני לא צריך לפרסם" ולמה? הרי ברור שאם הוא לא יפרסם לא ידעו שהוא קיים. אבל פרסום הוא כלי שעובד לתקופה קצרה ועולה הרבה מאוד כסף! שלא נדבר על כך שפרסום לא מדויק יכול לעשות יותר נזק מתועלת.
יחסי ציבור הם החדרת מידע קבועה ואיטית לתודעת קהל היעד על העסק שלך ועל השירותים והמוצרים שהם יכולים לקבל ממנו. יועץ יחסי ציבור טוב, ידע גם לכוון ולדייק אותך ברמת מי קהל היעד שלך, מה הבידול שלך, כיצד יש לפנות בצורה נכונה, באיזה מדיום להשתמש ובאיזה לא ועוד.
בשורה התחתונה יועץ יחסי ציבור איכותי – חוסך לך הרבה מאוד כסף! ותראו לי בעל עסק לא משנה באיזה גודל, שלא רוצה לחסוך כסף?
לקבלת פרטים ולתיאום פגישה ראשונית מוזמנים לצלצל 050-752758